Портфоліо


Портфоліо

Навчальна тема.
Прислівник. Правила написання прислівника разом і через дефіс


Назва навчальної дисципліни
українська мова

Основний та другорядні навчальні предмети
українська мова

Вік учнів, клас
13 років, 7 клас
Стислий опис проекту 

Проект пропонується для реалізації з учнями 7-го класу. Під час цього проекту учні повинні засвоїти правила написання прислівників разом і через дефіс. Для одержання необхідної інформації їм доведеться працювати з підручником, орфографічними словниками, картками. Учням необхідно буде утворювати ступені порівняння, практично застосовувати правила правопису. Помічати і виправляти помилки у правописі прислівників. Складати речення з прислівниками і мікротексти, використовуючи прислівники для зв’язку речень у тексті. Учні, які працюватимуть над проектом, проаналізують отримані дані, узагальнять їх і повинні будуть запропонувати завдання для перевірки знань своїх однокласників. Результати завдань будуть презентовані учнями на уроках української мови при вивченні цієї теми, а також на факультативних заняттях.

План

Навчальні цілі

Проект спрямований на досягнення належного рівня сформованості вміння розрізняти різні випадки написання прислівників, помічати і виправляти помилки у правописі прислівників, виховання в учнів прагнення до самовдосконалення та вміння аналізувати та систематизувати отриманні знання.
Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та  класифікувати. Учні також  мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних  результатів – формування  у дітей вміння  висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
 При створенні презентації, публікації продовжувати формувати вміння планувати роботу, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки Закріпляють вміння компонувати оброблені матеріали відповідно до категорій, підібрати графічну підтримку змісту тексту (малюнки, підписи до них).
Належне використання цифрових технологій, інструментів та/або комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для успішного функціонування в суспільстві економіки знань. 

Опис оцінювання
Оцінювання відбувається впродовж вивчення всієї теми, враховуючи усі етапи виконання проекту, щоб допомогти учням розвивати навички мислення вищих рівнів, навички 21 століття при розробці змісту учнівських проектів та здійснювати моніторинг власного навчання. Для оцінювання навчальних потреб учнів, їх попередніх знань і упереджень щодо використання статистики для передбачення майбутнього на початку вивчення теми організоване обговорення Ключового запитання, вчитель занотовує відповіді учнів та їх думки, щоб використовувати ці нотатки для подальшого планування своєї діяльності і обговорити їх докладно на індивідуальних і групових консультаціях, під час розгляду учнівської презентації учні заповнюють схему З-Х-Д, заповнюють Форму для опитування. Оцінювання  здійснюється вчителем на основі спостережень та перегляду продуктів діяльності учнів. Щотижнево проводяться призначені за особливим розкладом консультації за участю окремих учнів та груп для моніторингу прогресу та відповідей на запитання учнів. В процесі виконання проекту учні використовують Форму оцінювання проекту(презентаціїпублікації,  блогу), яка допомагає їм здійснювати самооцінку роботи та постійно отримувати оцінювання однолітків до того, як робота в проекті буде завершена. Остаточна оцінка за тему виставляється з врахуванням оцінки за презентацію, бюлетеня (чи вікі) і учнівських письмових відповідей на запитання  до есе. 

Діяльність учнів

Учні знайомляться з дидактичними матеріалами: виконують тестові завдання, складають таблицю. На основі цього розробляють план власної діяльності.
Шукають інформацію в Інтернеті по темі презентації, опрацьовують цю інформацію для розміщення на слайдах презентації, пригадують навички роботи з програмою PowerPoint, розробляють сценарій презентації, створюють презентацію на тему „Чи потрібні знання правил написання прислівників в житті”. Під час опрацювання матеріалів проводять опитування товаришів в класі, чи виникали в них проблеми з правилами написання прислівників. Якщо так, то як позбутися їх.
Декілька питань вирішують винести на обговорення.
Для більшого розповсюдження задіюють дані, одержані під час розробки презентації. Вчаться роботи гіперпосилання на різні об’єкти.
На кожному етапі проекту здійснюється оцінювання діяльності за допомогою чітко визначених форм, оцінювання вчителем, учнями та само оцінювання за сформованими шаблонами.
Відомості про автора
Прізвище, ім’я
Волошина Світлана Василівна
Фах, навчальний предмет
Фах:
        вчитель української мови та літератури
Навчальний предмет:
       українська мова

Навчальний заклад
м. Сміла НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3-колегіум»

Місто\село, район, область
Черкаська обл. Сміла

Контактні дані
Svoloshina319@gmail.com

Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
13.08-18.08.2012
Місце проведення тренінгу
м. Сміла НВК «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №3-колегіум»

Тренери
Юцкевич Зінаїда Григорівна




Комментариев нет:

Отправить комментарий